Home » , , , , , , , » Min mikro-makker (1987) Watch Streaming

Min mikro-makker (1987) Watch Streaming

Written By Agus on Friday, April 7, 2017 | 7:31 AM

Full Streaming Min mikro-makker in HD Format. Full Movie Streaming Min mikro-makker in High Quality Video. Play Movie Min mikro-makker in High Quality. Download Movie Min mikro-makker in HD Quality. Online Streaming Min mikro-makker in High Definition Format.


You can view total beskrivelse af Min mikro-makker nedenfor:
  • Original titel : Innerspace
  • Film titel : Min mikro-makker
  • År for film : 1987
  • Genrer af film : Action, Komedie, Sci-fi,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1987-06-30
  • Virksomheder af film : Amblin Entertainment, The Guber-Peters Company, Warner Bros.,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.6
  • Youtube ID film : yzkcSwlrdgg
  • Oversættelse af film : KO,EN,DE,IT,ES,FR,HU,RU,SV,PT,NO,NL,CS,PL,DA,SK,TR,EL,HE,FR,PT,ZH,JA,FI,
  • Cast af film :Dennis Quaid (Lt. Tuck Pendleton), Mike Garibaldi (Cop), Jenny Gago (Lab Technician), Rance Howard (Supermarket Customer), Kathleen Freeman (Dream Lady), Alexandra Borrie (Lab Technician), Jordan Benjamin (Little Kid in Mall), Frank Miller (Scrimshaw's Henchman), Alan Blumenfeld (Man with Camera), Henry Gibson (Mr. Wormwood), Chuck Jones (Supermarket Customer), Dick Miller (Cab Driver), Richard McGonagle (Cop), Neil Ross (Pod Computer (voice)), Wendy Schaal (Wendy), Harold Sylvester (Pete Blanchard), John Miranda (Man in Elevator), Paul Barselou (Man on Plane), Robert Picardo (The Cowboy), Fiona Lewis (Dr. Margaret Canker), John Hora (Ozzie Wexler), Robert Gounley (Lab Technician), Christine Avila (Lab Technician), Joe Flaherty (Waiting Room Patient), Kevin Hooks (Duane), Kenneth Tobey (Man in Restroom), Vernon Wells (Mr. Igoe), Kevin McCarthy (Victor Eugene Scrimshaw), Meg Ryan (Lydia Maxwell), Laura Waterbury (Supermarket Customer), Robert Gray (Lab Assault Henchman), Orson Bean (Lydia's Editor), Virginia Boyle (Shopping Lady), Robert Neches (Lab Guard), Archie Hahn (Messenger), Roberto Ramirez (Chef), Andrea Martin (Waiting Room Patient), Jeffrey Boam (Lydia's Interviewee), William Schallert (Dr. Greenbush), Terence McGovern (Travel Agent), Kurt Braunreiter (Lab Assault Henchman), Herb Mitchell (Camera Store Clerk), Jason Laskay (Scrimshaw's Henchman), Brewster Sears (Lab Assault Henchman), Mark L. Taylor (Dr. Niles), Grainger Hines (Rusty), Sydne Squire (Stewardess), Martin Short (Jack Putter)
Tag en tur du aldrig vil glemme

0093260

Min mikro-makker is the most effective film excreted by Amblin Entertainment, The Guber-Peters Company, Warner Bros., possessing a beskrivelse af filmen er "Piloten Tuck Pendleton melder sig til et eksperiment, hvor han og et fartøj skal skrumpes til molekylær størrelse og sprøjtes ind i en kanin. Men skumle skurke blander sig og Tuck ender i blodet på nørden Jack Putter. Pludselig er Putters liv alt andet end kedeligt, når han skal undslippe skurkene og redde Tuck ud fra sit indre, hvor det heller ikke går stille af.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and finest bedste skuespillere.

To look at første find out about denne film er jeg ikke helt sikker if I have passion for the idé or not. Efter at have set det I can use so they can say we really like. I definitely recommend denne film for those who such as the genre Action, Komedie, Sci-fi, . You can ur det for no cost by merely klikke submit og tilmeld, you can ur unlimited nyeste filmtitler for nothing.

... Play Streaming Min mikro-makker in Best Video Format 720p ....




Producer : Kathleen Kennedy, Director : Joe Dante, Special Effects : Pete Kozachik, Screenplay : Jeffrey Boam, Producer : Frank Marshall, Producer : Jon Peters, Special Effects Supervisor : Michael Wood, Editor : Mark Goldblatt, Producer : Steven Spielberg, Original Music Composer : Jerry Goldsmith, Screenplay : Chip Proser
Selvfølgelig, nu du kan se film af Min mikro-makker fuldt længde og har den hyperlink til dette film Min mikro-makker in HD Video.


Tags: experiment, shrinking, blood,

0 comments:

Post a Comment